POMOC
Dostawa
Kody rabatowe i promocje
Konto
Reklamacje
Zamówienie
Zwroty i wymiana towaru
Płatności

1 . AKO MÔŽEM SLEDOVAŤ SVOJU ZÁSIELKU?

Po odoslaní objednávky od nás dostanete potvrdzujúci e-mail s informáciami o čísle zásielky. Zároveň začnete dostávať informácie od dopravcu, že zásielka odoslaná spoločnosťou Dreamroots Sp. z o.o. je na ceste k vám. Prepravca vám poskytne odkaz na sledovanie zásielky.

2 . AKO ZISTÍM ČI BOLA MOJE OBJEDNÁVKA UŽ ODOSLANÁ?

Po odoslaní objednávky od nás dostanete e-mail s potvrdením o odoslaní. Ak ste registrovaným používateľom, máte tiež možnosť zobraziť stav svojej objednávky vo svojom zákazníckom účte v časti Objednávky.

3 . EXISTUJE MOŽNOSŤ DOPRAVY ZADARMO?

Doručenie zdarma neponúkame.

4 . AKO DLHO TRVÁ DODACIA LEHOTA?

Produkty, ktoré ponúkame, vyrábame sami (tlačíme, šijeme atď.) po prijatí a zaplatení objednávky. Doba realizácie je preto približne 5-6 pracovných dní od zaplatenia objednávky + doba dodania (zvyčajne 24-48).

5 . EXISTUJE MOŽNOSŤ OSOBNÉHO ODBERU?

Neponúkame možnosť osobného odberu objednávky.

6 . AKÉ SPÔSOBY DOPRAVY SÚ K DISPOZÍCII?

Balíky posielame najmä prostredníctvom kuriérskej služby DPD. Príležitostne využívame aj kuriérske spoločnosti DHL a GLS.

2023 © DreamRoots | Všetky práva vyhradené