1 . AKO MÔŽEM SLEDOVAŤ SVOJU ZÁSIELKU?
Po odoslaní objednávky od nás dostanete potvrdzujúci e-mail s informáciami o čísle zásielky. Zároveň začnete dostávať informácie od dopravcu, že zásielka odoslaná spoločnosťou Dreamroots Sp. z o.o. je na ceste k vám. Prepravca vám poskytne odkaz na sledovanie zásielky.
2 . AKO ZISTÍM ČI BOLA MOJE OBJEDNÁVKA UŽ ODOSLANÁ?
Po odoslaní objednávky od nás dostanete e-mail s potvrdením o odoslaní. Ak ste registrovaným používateľom, máte tiež možnosť zobraziť stav svojej objednávky vo svojom zákazníckom účte v časti Objednávky.
3 . EXISTUJE MOŽNOSŤ DOPRAVY ZADARMO?
Doručenie zdarma neponúkame.
4 . AKO DLHO TRVÁ DODACIA LEHOTA?
Produkty, ktoré ponúkame, vyrábame sami (tlačíme, šijeme atď.) po prijatí a zaplatení objednávky. Doba realizácie je preto približne 5-6 pracovných dní od zaplatenia objednávky + doba dodania (zvyčajne 24-48).
5 . EXISTUJE MOŽNOSŤ OSOBNÉHO ODBERU?
Neponúkame možnosť osobného odberu objednávky.
6 . AKÉ SPÔSOBY DOPRAVY SÚ K DISPOZÍCII?
Balíky posielame najmä prostredníctvom kuriérskej služby DPD. Príležitostne využívame aj kuriérske spoločnosti DHL a GLS.
Please complete your information below to login.
Prihlásiť sa
Create New Account