1 . AKO DLHO TRVÁ SPRACOVANIE REKLAMÁCIE?
Čas potrebný na spracovanie reklamácie je maximálne 30 dní, ale snažíme sa to urobiť čo najrýchlejšie.
2 . AKO PODAŤ REKLAMÁCIU?
Kontaktujte nás e-mailom: info@dreamroots.sk Do predmetu e-mailu napíšte: reklamácia + číslo objednávky. V e-maile opíšte, na čo sa sťažujete, zdokumentujte poškodenie a priložte k e-mailu fotografie.
3 . ČO ROBIŤ, AK JE ZÁSIELKA POŠKODENÁ?
Ak dostanete objednávku s poškodeným obalom (roztrhnutý, otvorený), spíšte s kuriérom protokol o poškodení a kontaktujte nás.
Ak kuriér ponechal balík vo vašej neprítomnosti a balík je poškodený - odfoťte poškodenie obalu, kontaktujte kuriérsku spoločnosť, aby spísala protokol o poškodení, a potom nás kontaktujte a uplatnite reklamáciu.
Ak je obal neporušený, ale výrobok vo vnútri je poškodený, odfoťte poškodenie a kontaktujte nás e-mailom: info@dreamroots.sk s textom: reklamácia + číslo vašej objednávky v predmete správy. Váš prípad budeme okamžite riešiť.
4 . ČO MÁM ROBIŤ, AK SOM DOSTAL NEÚPLNÚ OBJEDNÁVKU ALEBO NESPRÁVNY PRODUKT?
Ak ste dostali neúplnú objednávku alebo nesprávny výrobok, kontaktujte nás e-mailom info@dreamroots.sk. Uveďte číslo svojej objednávky a opíšte situáciu. Robíme všetko pre to, aby sme zabezpečili správne spracovanie prijatej objednávky, ale niekedy sa stane chyba, za ktorú sa ospravedlňujeme.
5 . MOJA OBJEDNÁVKA NEDORAZILA, ČO MÁM ROBIŤ?
Ak ste dostali informáciu, že vaša objednávka bola odoslaná, a máte číslo na sledovanie zásielky, kontaktujte dopravcu alebo si overte, kde sa zásielka nachádza na webovej stránke dopravcu.
Ak ste nedostali oznámenie, že vaša objednávka bola odoslaná, a dátum odoslania už uplynul - kontaktujte nás e-mailom info@dreamroots.sk a uveďte číslo vašej objednávky. Preveríme, čo sa stalo.
The information below is required for social login
Prihlásiť sa
Create New Account